کارشناسی شهرسازی دانشگاه تهران

وبلاگ خصوصی دانشجویان ورودی 91 و92شهرسازی دانشگاه تهران

کارشناسی شهرسازی دانشگاه تهران

وبلاگ خصوصی دانشجویان ورودی 91 و92شهرسازی دانشگاه تهران

کارشناسی شهرسازی دانشگاه تهران
پیام های کوتاه

مهندس :))

دوشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۱۸ ق.ظ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۰
فرزان هروی

نظرات  (۲)

سلام یه سوال ازتون داشتم مهندسای شهرسازی مدرک نظام مهندسی نمی گیرن؟
پاسخ:
بله
حق امضا هم میگیرن

سلام..

امیدوارم سال تحصیلی خوبی پیش رو داشته باشین..

من خیلی وخت پیش با وبتون آشنا شدم ..

من دانشجو شهرسازی ترم 3 هستم..از دانشــگـآه آزاد!

متاسفانه اونطور که باید آموزش داده نمیشه و خود دانشجو ها هم اکثرن هدفشون یادگیری نیست و بیشتر سرگرمیه اون محیط..

نمیدونم چجور بگم خواسته ام رو..

اگر امکانش هست میخوام بیشتر با سبک درس خوندن و کلاس های شما آشنا بشم..

من این رشته رو واقعن دوست دارم..میدونم که اینطور درس خوندن و توی این دانشگاه و با این دانشجوها..به هیچ جایی نمیرسم..

اما من میخوام حداکثر تلاشم رو کنم تا شاید در ادامه..ارشد..بتونم خودمو بکشم بالا..

امکانش هست من از جزواتتون و برنامه های علمیتون کم کم مطلع بشم و ازتون کمک بگیرم؟

من هر ترم هزینه ی بسیــــار سنگینی رو میدم بابت فقط حضور در کلاس بدون ذره ای استفاده..!

میشه لطف کنین و من رو یه راهنمایی کنین؟

ممنون از لطفتون..

پاسخ:

دوست عزیز

سلام

 

من واقعا خوشحال میشم اگه بتونم ب شما ک اینقدر عشق ب این رشته رو دارین رو کمک کنم!!

 

میتونید ب ایمیل بنده پیام بدید تا اگه تونستم کمکتون کنم!!

 

Farzan.heravi@mihanmail.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی