کارشناسی شهرسازی دانشگاه تهران

وبلاگ خصوصی دانشجویان ورودی 91 و92شهرسازی دانشگاه تهران

کارشناسی شهرسازی دانشگاه تهران

وبلاگ خصوصی دانشجویان ورودی 91 و92شهرسازی دانشگاه تهران

کارشناسی شهرسازی دانشگاه تهران
پیام های کوتاه

کتاب: چیستی علم

پنجشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۳۴ ب.ظ
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۵
مرتضی امینی

نظرات  (۷)

۰۶ تیر ۹۳ ، ۱۷:۲۵ حمید غفاری

سلام

ممنون از زحماتتون در وبلاگ

موفق باشید.

پاسخ:
متشکرم
۰۴ مرداد ۹۳ ، ۰۲:۵۲ محمدمهدی باقری

با توجه به این که تعداد زیادی از نظرهای شما عزیزان گرامی برای دعوت سرباز صفر از بازدید یک مطلب وبتان می باشد ، سرباز صفر تصمیم گرفته است که با کمک و یاری و همکاری شما عزیزان وب نویس ، لینک و عنوان این مطالب ( که شما وب نویسان عزیز طی نظرات متعددی با دادن لینک به سرباز صفر معرفی می کنید )  را به همراه عنوان وب شما در قسمت مطالب دوستان قرار دهد تا عزیزان بیشتری بتوانند از مطالب شما عزیزان استفاده کنند.

لذا از شما وب نویسان عزیز می خواهیم مطالبتان را در نظرات به سرباز صفر معرفی کنید.

امیدوارم مرا در انجام این طرح یاری دهید.

اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم

التماس دعا
در ضمن برای تبادل لینک آماده هستیم
ما را لینک کنید و خبرمان کنید

بشتابید برای اولین بار وبلاگ مهندسی بسازید...

قابل توجه مهندسین گرامی : برای اولین بار در بین سایتهای ایرانی ثبت وبلاگ با دامنه urbanblogدرسایتurbanblog.ir
باساخت وبلاگ در این سایت در مسابقه هفتگی وبلاگهای اربان بلاگ شرکت کنید و از هدایای نفیس این سایت بهرهمند شوید.
هم اکنون وبلاگ خود را بسازید و جایزه ببرید.


اربان بلاگ

سلام خوبید

خسته نباشید

میشه ازتون خواهش کنم لیست چند تا از  کتاب هایی که بیشتر برای ارشد مهم هستن و کتاب های خوب و مفیدی هستن برای بالا بردن اطلاعات در این رشته و در دانشگاه شما تدریس شده تا حالا بگید لطفن...؟

خواهش میکنم :(

پاسخ:
سلام
ممنون
تعدادکتاب های خوب ومفیدزیادهستش اماتعدادی ازکتاب هایی که تاالان برای ماتدریس شده وبرای ارشدهم می تونند کمکتون کنن :فرآیندطراحی شهری دکتربحرینی,تاریخ شکل شهرجیمزموریس وازشارتاشهردکترحبیبی و فضاهای عمومی وخصوصی دکترمدنی پور هستن.
وب بسیار جالبی دارین. خوش حال میشم به منم سر بزنین
www.pc93.ir
سلام 
خوبید
من دانشجوی شهرسازی دانشگاه ازاد اهواز هستم..
خیلی وقت هست ک با وبسایت شما اشنا شدم از بسیاری مطالب  استفاده بردم..
 خیلی پیش با اقای heravi  صحبت کردم برای اینکه کمکم کنن ..کمک کنند تا با توجه ب کتاب ها و درس هایی که در بهترین دانشگاه ها تدریس میشه استفاده کنم..
امــا متاسفانه نشد بیشتر ازشون کمک بخوام..
من قصدم فقط و فقط پیشرفت توی این رشته بوده..
دانشگاه ما از  لحاظ علمی خیلی  سطح پاعینیه..دانشجوهاشم همینطور..فکرش رو کنید ما دانشجوی ترم 5 شهرسازی هستیم هنووز یه تعریف درست از شهر و شهرسازی بلد نیستیم..این یه ضعفه..
من نمیخام اینطوری باشم نمیخام دو سال باقیمونده هم همینطور بیسواد تمام کنم 
میخام  ارشد بتونم وارد ی دانشگاه خوب شم..
نمیدونم درخواستم رو متوجه شدید یا نه..
میخام ازتون کمک بخام برای درس..برای کتاب هایی ک سرکلاس اساتید تون معرفی میکنن..
یادمه اقای heravi گفتن یه نشریه قراره چاپ کنید..میشه بگید چجوری ب مجلات تخصصی دسترسی پیدا کنم؟
میشه لطف کنید من رو راهنمایی کنید؟
من فقط از شما تبادل اطلاعات علمی و درسی میخام..
ببخشید اگر خودخواهانه خواسته ام رو مطرح کردم..
روز بخیر
پاسخ:
سلام
شماره اول نشریه درحال تهیه هستش
میتونیداگه تمایل به تبادل اطلاعات داریدتواین نشریه همکاری کنیدتاهردومنتفع شویم وبرامون مفیدباشه.
روزبخیر
سلام
خوبید

ممنون که پاسخ دادید..

بله البته که تمایل دارم منم سهم کوچیکی داشته باشم 


من چطور میتونم شرکت کنم توی این مجموعه حضور داشته باشم؟

بازم ممنونم..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی