کارشناسی شهرسازی دانشگاه تهران

وبلاگ خصوصی دانشجویان ورودی 91 و92شهرسازی دانشگاه تهران

کارشناسی شهرسازی دانشگاه تهران

وبلاگ خصوصی دانشجویان ورودی 91 و92شهرسازی دانشگاه تهران

کارشناسی شهرسازی دانشگاه تهران
پیام های کوتاه

طرح توسعه شهری منطقه 1 تهران

سه شنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۲، ۰۲:۵۸ ب.ظ

کاربری زمین
حجم: 11.9 مگابایت


سازمان فضایی
حجم: 11.3 مگابایت


ترافیک
حجم: 2.61 مگابایت


محیط زیست
حجم: 8.67 مگابایت


جمعیت
حجم: 10.9 مگابایت


مسکن
حجم: 8.4 مگابایت


مالیه
حجم: 2.5 مگابایت


مدیریت
حجم: 1.2 مگابایت


اسناد فرا دست
حجم: 1.66 مگابایت


خلاصه
حجم: 2.88 مگابایت


جمع بندی
حجم: 3.46 مگابایت

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۲
فرزان هروی

نظرات  (۳)

سلام دوستان عزیزم
من تابنده هستم
یه دفتر ترجمه دارم که جدیدا راه انداختم اگه ترجمه تضمینی با قیمت دانشجویی خواستین در خدمتم . همینطور اگه مقالات دانشجویی هم خواستین با قیمت خیلی پایین در خدمتتونم. منتظرتون هستم توی وبلاگم
 اگه ممکنه لینکم کنید. خبر بدید تا لینکتون کنم.
مرسی[گل]
سلام
ایول دمتون گرم
مطالبتون عالی بود، دستتون درد نکنه خدا خیرتون بده و ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی